Sv: Banner
Lumber Jack:

När jag kollar in Timråklacken så ser jag inte såna där "tunna" killar, men annars så var bannern fin.

Vi är lika "dåliga" vi på Norrlandskusten, utom Isbjörnarna från Groko förståss.