Sv: Arenan klar?
Plexi: Men MoDo som klubb kommer väl fortfarande att vara kvar i Kempehallen även fast A-lagsverksamheten byter skådeplats? Ungdomsverksamheten får väl istället ett ökat utrymme vilket alldeles säkert lär behövas även i Ö-vik.