Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Klicka på tomteskivan och välj en låt. Lyss till de vackra syntetiska ljuden från en MOOG. Speciellt de svajande slingorna i bakgrunden. 

Låter lite som när jag lyssnade på "Kraftwerk - Musique Non Stop" på PopNonStop (P3) i min MP3/Radio samtidigt som Coop Forum körde Håkan Hagegård - Ooh Helga Natt. :-/