Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Med tanke på din fysiska status efter lite sömn, mycket jobb och lite/mycket sjukdom på toppen så borde Tyko Jonssons julcitat något förvanskat passa in och vara mer än tillräckligt 
"Skall du lukta på whiskyn pojk?"