Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hawerchuk: Zeunerts Julmust var på tok för besk. Tacka vetja Apotekarnes Julmust.
[bild]images.google.se/images?q=tbn:wpoI7QZ8BYcJ:hem.passagen.se/jij/julmust.jpg[/bild]