Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Det där med julstämning är överdrivet till max. Förr i tiden var julen något vackert. Numera är det nånting som köpmän och andra tagit över samtidigt som det är den tid på året då en del människor lider som mest.
Tragiskt tycker jag.