Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
så kan jag inte låta bli att länka in Anrells kommentar från dagens rosa sidor.


[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,751595,00.html]Kommer – exempelvis – Jörgen Jönsson överhuvudtaget att kunna spela hockey när han inte får haka? [/url]