Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Jag är trött så f-n men ändå oväntat pigg (läs:obakis) efter en hiskelig blandning och på tok för få timmars sömn.
En dusch nu och nån timma Ivanhoe dvala så kanske man blir människa framåt kvällningen.

God Fortsättning förresten.