Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sannes: LOL! Poffa och danssvängen är inte ofta man ser i samma mening.

Sen är jag "bara" ute och dansar för dansens skull. Inte för banden så jag har dålig koll på dom överhuvudtaget. Men du är välkommen om & när du väl kommer.