Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Inspirerad av ett försäsongstifo (som visserligen hyllade några andra) säger jag till MIKA: Kom hem, vi börjar om igen!

Han har/hade väl också ihop det med en tjej från Övik, om jag inte missminner mig.