Sv: Färjestad (utan Kåberg) - MODO Hockey 19/1-2006

Frisco:

Lärking kan aldrig få en femma ocm du gör ett snitt på vad samtliga elitseriens tolv fan-skockar tycker. Ingen kommer få mer än två i betyg. Och då är det väl lika bra att lägga ner ES. Eller hur?