Sv: Färjestad (utan Kåberg) - MODO Hockey 19/1-2006
NuMo: "De har efterslängar och i närkamperna så maler man in fungrarna i ögonen på Modospelarna för att få dem att tappa konceptet. Svinaktigt helt enkelt"

??? Hur starka grejor dricker du egentligen?