Sv: Färjestad (utan Kåberg) - MODO Hockey 19/1-2006
knaskamilla: "Ja, det var en rolig banderoll."

Jasså? på vilket sätt var den rolig? Jag tyckte den var väldigt genomtänkt och ger en bra signal till spelarna.