Sv: ZZZ-tråd
Alla hatar MoDo, bara för att vi är bäst. Inte köpta, inte zyntare, inte ungdomshatare, inte människor med taskig dialekt. Vi är bara bäst. Förlåt om det retar er, men så är det. (Fast Gretzky var bra, han med. (Förmodligen kanadensisk MoDoit!)).

PILUTTA ER!