Sv: ZZZ-tråd

Sov dåligt i natt, led lite av en lätt lårkaka som väckte mig varje gång jag rörde mig. Men det är smällar man får ta för sporten. Därför blir det tidigt i kväll, i morgon blir det möte hela dagen och sedan blir det väl samling här i vardagsrummet för lite hockey och fika. Gonatt.

ZzzZZzz zzZzzzZZz