Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så borde Frisco kolla in annonserna på blocket. Alternativ att nån annan av oss härinne donerar/säljer billigt ett gammalt grafikkort och en 14" skärm till honom så vi slipper hans 800*600 gnäll.