Sv: ZZZ-tråd

Nu ska jag försöka sova. I morgon klockan 05.00 är det telefonmöte med kund i Sydkorea. Tänker jag åka in på jobbet för det? Knappast. Lär ligga i sängen och halvsova. Gonatt.

ZzzZZzz ZZzzzZZz