knaskamilla: Wow, jag insåg inte att jag var mobbaren i sammanhanget... förlåt, jag trodde detta var som ett skämt! eller är det verkligen så det går till i ö-vik? tänk om jag skulle bli lika upprörd varje gång ni kallar oss för kamelonter eller kaffelaget, eller allt annat ont som sagts om mitt kära Färjestad.