Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:

Framförallt kommer du ju att få väldigt trevliga stolsgrannar. Bara en sådan sak. Att arenan sen kommer att bli hur bra som helst måste väl räknas som bonus?