Sv: Arenan klar?
Hawerchuk:

Nae...402 tror jag är vår sektion. Om jag inte kollar på ritningen åt fel håll igen. Det finns säkert någon bra förklaring till 410/409-grejen. Kanske alla med sittplats på K erbjöds sittplatser på 409 i nya arenan?