Sv: Arenan klar?
Poffa: Ganska precis 50 % av alla sittplatser är tingade, typ 2 480. Undra hur mycket av ståplatserna som är sålda, och undra om alla som brukar stå är medvetna om att det bara finns 1 000 ståplats att tillgå. Eller hur blev det, skulle man utöka ståplatserna till 1 500 varav en speciell sektion för junisarna? Det kommer nog att bli fullt i varje match på ståplats annars.