Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:

Jag såg ett konståkningspar. Det var dagens OS-(TV)-skörd. Och särskilt mycket mer lär det inte bli framöver, med tanke på att jag typ inte kommer att vara hemma. Det är trist. Men man ska alltså vara glad att man ska träffa en massa folk i stället?