Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dawidovski:

Vadå jaha? Jag ville bara berätta. Det diskuterades ju gäddor, så jag ville dela med mig av mina erfarenheter.

Jag åt gädda en gång också. Uäck!