Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
På tal om slovaker, kan någon tala om för mig vad jag måste ändra för inställningar för att komma åt livechatten på modohockey.se? Jag får bara upp en tom vit ruta och kommer inte längre. Trist som fan.