Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

så borde Bert (från Sesam) och Pasi platsa i lika som bär.

[bild]www.icbm.de/~gmb/projekte/Phykologie/bert.gif[/bild]
Pasi?

[bild]www.modohockey.se/bilder/nyheter/chat_peter_pasi.jpg[/bild]
Bert (t.h.)?

Ingen likhet mellan OGGIE och Ernie dock.