Sv: ZZZ-tråd

Paddan:

Jag klarar mig. Jag har ju redan fått reda på att spelarna märker av "de tokiga på H Höger och O Vänster". Nu valde jag efter konsulterande med andra att ta det som beröm, så därför sitter jag nöjd även i fortsättningen.