Sv: ZZZ-tråd

Frisco:

Under loppet låg jag i soffan och tittade. Slumrade till en gång och missade några varv. När allt var klart somnade jag en stund i soffan och vaknade väl för tio minuter sedan. Jag är inte lika lyckligt lottad som dig och Salle som har sovrum/kontor/TV-rum i ett och samma rum.