Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Det kan aldrig bli för många norrlandslag i ES, snarare tvärtom. Upp med Skellefteå, och gärna Björklöven med. Det finns för många "sörlänningslag" däremot, det blir inte lika bra derbystämning mot dem.