Sv: Arenan klar?

Har för mig att jag läst någonstans att ledare och tränare för ungdomslagen i MoDo skulle ha ståplats på etage 5, men vad jag minns av ritningarna så skulle det väl bara vara utrymmen för media och ljud/ljus på etage 5.