Sv: Arenan klar?
Poffa & knaskamilla:

Det jag menade var naturligtvis att fylla arenan...

Alla platser är ju inte billigare...

Jag tror nog att det kan vara svårt att få mer än max 5000 att köpa biljetter match efter match, speciellt efter att första säsongens nyhetsbehag lagt sig..

Tyvärr :'(

//Gidde