Sv: ZZZ-tråd
Frisco:

Menar du att du tycker att påskgodiset är godare än "det vanliga" godiset? Påsken är ju den högtid då alla affärer ställer fram allt äckligt godis. Usch.

Jag tycker mest bara om choklad, för övrigt, om jag själv måste betala.