Sv: ZZZ-tråd

knaskamilla:

[Jag tycker mest bara om choklad, för övrigt, om jag själv måste betala.]

Och ändå är du emot påskgodiset med alla chokladägg, chokladpraliner osv? Fasen, påskägget vi fick var nästan bara fyllt med chokladgodisar.