Sv: Arenan klar?
Poffa:

Jag är redan ägare av 100 aktier i FSB, har varit det ända sedan tiden dom hette endast Sparbanken, tror jag. Men nu är det dags att sälja, jag vill inte vara delägare ett företag som satsar pengar på vad som helst. Har dom inte fattat att etik ligger i tiden?