Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

MODOJohan:

Förmodligen. Men SM-Liiga är det officiella namnet enligt finska ishockeyförbundet. Dessutom gör det att Paddans skämt håller, så tyst nu. :-)