Sv: ZZZ-tråd
Jag lär nog kliva upp åtta, jag. Inte för att jag måste jobba utan för att jag ska tvätta kläder och gå till vårdcentralen. Kul med lediga dagar!

Hunden har demonstrativt gått och lagt sig under sängen.

Znark.