Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Men erkänn nu att du mådde lite dåligt, i alla fall. I övrigt är det rätt vanligt att man blir sjuk när man äntligen är ledig, när stressen släpper - fast man hinner ju aldrig bli frisk tills det är dags att börja jobba igen.