Sv: ZZZ-tråd
Sova? Är ni inte riktigt riktiga?

Här har man jobbat i ännu en vecka, och det enda ni tänker på är att sova? Öviksmänniskor, ja är ni annat än sömniga? Nä... Härnta for residence! :-)