Sv: ZZZ-tråd
wap.hockeysnack.com
POFFA: Caol.. är förbannat god för sitt pris. Nyår och Påsk så har livets vatten runnit ner. Drack förövrigt lie "Pisco" i kväll, Förstår varför Chilenarna dricker Renat istället ;-)