Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Apropå bomber, hur var Vecke? Såg det ut som ett övningsfält för arméns haubitsar eller var banan i hygglig ordning? Kanske man ska åka dit någon dag framöver och dra iväg några hinkar bollar.