Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:

Åh, jag har sådana packningsbekymmer! Ska man ta med sig en jacka till Sthlm eller inte? Det som talar emot är att jag faktiskt inte riktigt äger någon vårjacka...