Sv: Modohockey.se
Wayne Gresky: Nä!

Så verkar det vara...

Otroligt att lämna WO när det inte var så mycket kvar av matchen ändå...

:'(

Vad f-n, hur svårt kan det vara att fixa en fungerande leverantör??!?!?!