Sv: ZZZ-tråd

Hyndorna har inga egna spelare i Tre Kronor, så för att kompensera så försöker de racka ner på storebrors spelare som är med. De borde vara stolta över Zäta istället, vilken spelare.

ZzzzZzzZz ZzzZzzZ