Sv: Arenan klar?

hellge:

Oj. Det där var nog det bästa jag läst någonsin. Låter som att jag och min kamera ska ta oss en liten tur ner till Framnäsudden i morgon. Förhoppningsvis så står någon dörr öppen då också.