Sv: Arenan klar?
hellge: Aha, där ser man. Jag reagerade, precis som NuMo, på att nedersta raden såg ut att hamna på ungefär samma nivå som den var innan ombyggnaden i Kempis. Men då är det alltså fotografen vi får skylla på.