Sv: ZZZ-tråd

Dream Team:

Förra veckan nådde temperaturen 25-strecket även hemma. Så då hade jag ingen lust att vara här. Som om det inte vore nog med det dåliga vädret som varit, det ska visst regna, blåsa och vara svinkallt även idag.