Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde:

Jaså, det går att spela grymma matcher där? Den enda aktivitet jag hunnit se där hittills var ett gäng kids som sprang omkring och tappade ut bollarna utanför inhängnaden hela tiden.