Sv: ZZZ-tråd
Frisco:

Fast jag är ju urkass på att köra bil, särskilt i städer där jag inte hittar så bra bilvägen.

Gidde:

Vad ÄR det med dig och bokstäver innanför parenteser? (Eller: vad menar du med dem?)