Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Antagligen lördag. För de som har klämdag (I wish) så blir det Fredag-Lördag-Lördag-Lördag-Söndag. Vi minns ju alla slagdängan "Lördag hela veckan", främst i Kurt Olsson tappning.