Sv: ZZZ-tråd
Hmmm, jag jobbar ju imorgon, och det brukar jag inte göra på lördagar, så alltså kan det inte vara lördag imorgon...

Zzz zZz zzZ ZZz zZZ ZzZ ZZZ zzz