Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:

Reklam var det ja...Modos nuvarande souvenirer gör mig illamående. Olika typsnitt och annat skit.

Ironiskt nog så är det bara konstverket "Tummen upp-loggan" som kommer att gå till historien :-)